Известие

Collapse
No announcement yet.

Чистачките ми не се спират >???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Чистачките ми не се спират >???

    От известно време имам луфт някъде по щангите на чистачките.
    Като се прибират долу удрят в пластмасата и като се спрат остават леко вдигнати нагоре. Та луфта както и да е въпреки,че от него ми се изрониха шлеците на дяснто рамо. Биеше си в предния капак и сега съм с една чистачка.

    Най големия ми проблем е, че като поработят малко чистачките и като върна лостчето в изгасено положение чистачките остават да работят постоянно.
    Независимо дали са вдигнати във въздуха или са си на стъклото.

    Вадих релето (Долу в дясно 30А) сменях го с друго но ефекта е 0. Пак прави така.

    И то не прави така само на мокро. Просто като поработят малко и не искат да спират


    С какво да залепя директно дясното рамо за "въртока" като въртока е плешив (без шлеци е )
    sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

  • #2
    Явно несъм бил само аз Като нещат да спрат бутни лостчето един път нагоре за еднократно минаване и би трябвало да спрат (поне при мен е така като даде тоя проблем)


    155 2.5 V6
    Passat 2.5 TDI 180hp highline

    Comment


    • #3
      Може да пробваш и с изгасяне на фаровете . Това с неспиращите, запецващи и "луфтирани" чистачки си е в рамките на нормалното май за самолетите...
      75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
      155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
      FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
      Мненията са като задниците - всеки си има!

      Comment


      • #4
        А ако е тъмно какво прави ???


        155 2.5 V6
        Passat 2.5 TDI 180hp highline

        Comment


        • #5
          Далаверката с изключването на фаровете работи. Първата ми 155 (червената) го правеше тоя трик, но основно след дълга работа на чистачките - изведнъж се включваше бързата степен и каквото и да направех, не спираха. Само изключване на фаровете помагаше
          Самото спиране на фаровете трябва да е за около минута-две - явно нейде нещо трябва да изстине от липсата на преминаващ ток през него ... Виж, ако е тъмно, е малко кофти - вероятно аварийната лента ще помогне, или някоя спирка на градския транспорт (ако сме в града).
          Така и не разбрах каква е причината - вероятно някое реле се претоварва от по-големия ток на повечето консуматори, и залепва.
          155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
          Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

          Comment


          • #6
            Абе първия път когато стана преди половин година гасих фарове, свалях стъкла, пусках парното, фарове за мъгла, всякаква електроника щраках и не спряха.

            Само незнаех, че фаровете трябва да се гасят за минута две



            Иначе не съм толко прост щраках лоста на горе на долу пръсках с пръскалките, но нищо не помагаше. Само вадене на релето помагаше при мен.

            Ще пробвам с вгасене на фаровете.

            А загладените шлеци на рамото как да ги съживя ?

            Имам хубаво дясно рамо със шлеци но чупорягата дето ги врътка е гладка
            sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

            Comment


            • #7
              Тоя номер два пъти съм го борил!!!Един път на Дедра и един път на 145-ца!!Проблема е в таблото с бушоните и релетата!!!След като се свали и се отвори нямам думи какво съм намирал вътре!!!То се отваря като книга а вътре има едни "наилони" дебели върху които има писти!!Е там какъв окис съм виждъл нее истина...Таблото се сваля нее толкова сложно клемите се описват и така!!!
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                Тоя номер два пъти съм го борил!!!Един път на Дедра и един път на 145-ца!!Проблема е в таблото с бушоните и релетата!!!След като се свали и се отвори нямам думи какво съм намирал вътре!!!То се отваря като книга а вътре има едни "наилони" дебели върху които има писти!!Е там какъв окис съм виждъл нее истина...Таблото се сваля нее толкова сложно клемите се описват и така!!!
                дам проблема за такава случка с чистачки е че масата за тях явно се затваря през друга верига и затова като спрете фаровете и те спират . Както писа колегата горе - почистване на контактите и пистите - където има окис има и верига обикновено...


                Даването на газ, води до пристрастяване!
                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                Volvo V50 2.0D by RuBig

                Comment


                • #9
                  А загладените шлеци на рамото как да ги съживя ?

                  Имам хубаво дясно рамо със шлеци но чупорягата дето ги врътка е гладка
                  Търси си втора употреба раменен механизъм, по възможност да е от Типо/Темпра. Там поне пластмасовите ябълки са 100 пъти по-грамотно направени и се свалят без да се чупат, докато на алфите 99% излизат със счупване.
                  75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                  155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                  FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                  Мненията са като задниците - всеки си има!

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от The_Game Покажи съобщение
                    А загладените шлеци на рамото как да ги съживя ?

                    Имам хубаво дясно рамо със шлеци но чупорягата дето ги врътка е гладка
                    Пробвай първо с латун / месингова ламарина 0,1-0,3 мм с набиване .И ако не стане тогава втора младост
                    Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                    Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
                      Търси си втора употреба раменен механизъм, по възможност да е от Типо/Темпра. Там поне пластмасовите ябълки са 100 пъти по-грамотно направени и се свалят без да се чупат, докато на алфите 99% излизат със счупване.
                      напротив ябълките от типо стават перфектно на 155
                      с малко фантазия имаш чисто нов механизъм за...5 лева
                      Alfa 155 2.0TS 8V '93
                      sigpic
                      VW LADAVAGEN '81
                      CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                      Comment


                      • #12
                        Никъде не съм написъл, че не стават. Даже съм с Типови на Алфата. А фантазията за какво е? Да не напиша голяма дума, ама механизмът е 1:1 ...май .
                        75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                        155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                        FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                        Мненията са като задниците - всеки си има!

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
                          Никъде не съм написъл, че не стават. Даже съм с Типови на Алфата. А фантазията за какво е? Да не напиша голяма дума, ама механизмът е 1:1 ...май .
                          Не знам какъв е на типото, но на алфата не е такъв!
                          Само можеш да смениш ябълките с ЧИСТО НОВИ ОТ ТИПО с лека фантазийка. Това казах.
                          Alfa 155 2.0TS 8V '93
                          sigpic
                          VW LADAVAGEN '81
                          CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                            След като се свали и се отвори нямам думи какво съм намирал вътре!!!То се отваря като книга а вътре има едни "наилони" дебели върху които има писти!!Е там какъв окис съм виждъл нее истина...Таблото се сваля нее толкова сложно клемите се описват и така!!!


                            Mалко разясненир ще ми дадеш ли? какви са ттези найлони ??? И лявата част от таблото ли се сваля , тази от към вратата шофьорската ?

                            Мерси предварително
                            sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от The_Game Покажи съобщение
                              Mалко разясненир ще ми дадеш ли? какви са ттези найлони ??? И лявата част от таблото ли се сваля , тази от към вратата шофьорската ?

                              Мерси предварително
                              При алфа 155 няма класически печатни платки,а меки найлонови.Между два дебели найлона са положени пътечките и много често там възникват проблеми.При мен на предната алфа 1,8 се бяха стопили след проблем с кабелите на задния капак.Ама успяхме да ги спасим след доста работа.Ако не разбираш по-добре не ровичкай сам,че белята може да стане много голяма.Аз затова отидох в сервиза и там момчетата спасиха положението.

                              Alfa Romeo 156 2.0tssigpic
                              бивша 155 2.0ts
                              бивша 155 1.8ts

                              Comment

                              Working...
                              X